czwartek, 21 lutego 2013

Rozdział 9. 

                                 Czy wy czytacie moje notki pod rozdziałem ?! Odpowiadać ! ;p

Po chwili zasnęłam . To był mój najszczęśliwszy dzień w życiu . Spałam jakieś 2 godziny , a później obudził mnie mój telefon .
-Słucham ? - Powiedziałam zaspanym głosem .
-Cześć Natalie . - To znowu Cooper .
-Dzień dobry . Coś się stało , że dzwonisz ?
-Tak . Arthur (to jest były chłopak Natalie) jest w szpitalu . Ktoś go pobił i jest w ciężkim stanie . Podobno maczał w tym palce Damian . Wiem , że siedzi , ale spotkał się ostatnio z kumplami , którzy są też w Londynie . Uważaj na siebie . Ok ? - powiedział .
-Dobrze . W którym jest szpitalu ? Ja zaraz przyjadę . - Powiedziałam przestraszona .
-I tak musisz przyjechać na policję , ponieważ uważają , że trzeba cię przesłuchać . Dzwoniłem już do Liam'a i jest w drodze po ciebie .
-Ok . Na razie . - Rozłączyłam się i poszłam szybko ubrać . Nałożyłam to , nawet się nie malowałam tylko zrobiłam koka i zeszłam na dół . Liam właśnie miał po mnie iść . Niall chciał koniecznie jechać z nami więc musieliśmy go wziąć . Pojechaliśmy najpierw na policję gdzie czekał na nas Jack .
-Hej . Gdzie mam iść ? - Zapytałam i rzuciłam się Jack'owi w ramiona .
-ZA chwilę będzie twoja kolej . Nie martw się . - Przytulił mnie i pocałował w czoło .
-Ok . Muszę Ci coś powiedzieć .
-Co takiego ? - Zapytał .
-Bo jak dzisiaj wracałam ze szkoły to napadło mnie dwóch facetów . Na szczęście przejeżdżał Niall i mnie uratował . - Powiedziałam .
-Co takiego ? Nie mogłaś zadzwonić do mnie ?
-Jest jeszcze coś . Jeden szepnął mi do ucha , że to za Damiana .
-Powiedz to im koniecznie , ok ? - Zapytał Jack .
-Ok . - W tej chwili z sali wyszło dwóch policjantów i podeszli do mnie . Poszłam z nimi do sali przesłuchań i się zaczęło . Wypytywali mnie o wszystko związane z Danielem : jak blisko z nim byłam , czy on mnie do tego namówił itp .. Później zapytali czy przez ostatnie dni nie działo się nic złego więc powiedziałam im o dzisiejszym zajściu . Gdy wyszłam cała się trzęsłam , bo czekało mnie spotkanie z Arthurem . Pojechaliśmy do szpitala za Jackiem . Zaprowadził nas do niego i lekarz pozwolił mi wejść . Gdy go zobaczyłam dostałam szoku . Leżał tam pobity i to przeze mnie . Podeszłam do niego i pocałowałam go w policzek i wtedy się obudził .
-Natalie ... co ty tu robisz ? - Zapytał z trudem .
-Przyjechałam do ciebie . Jack do mnie zadzwonił , byłam przesłuchiwana .. - Z oczu poleciały mi łzy . Podniósł rękę i pogładził mnie po policzku .
-Dziękuję .
-Za co ? To przeze mnie cię pobili ja ... ja przepraszam . - Powiedziałam .
-Nie martw się . Dziękuję , że przyszłaś . Dawno się nie widzieliśmy .. - Usiadł i oparł się wygodnie o poduszki . Spojrzałam mu w oczy . Były bardziej czekoladowe niż kiedyś . Wtedy to się stało pochyliłam się i pocałowałam go w usta . Na chwilę zapomniałam o Niall'u i popełniłam błąd , bo on to wszystko widział i wybiegł .
-Arthur przepraszam cię na chwilę .. - Powiedziałam i chciałam wyjść , ale on złapał mnie za nadgarstek .
-Nie to ja przepraszam . Nie powinienem cię całować . A gdzie poszedł twój kolega ?
-To jest mój chłopak .. Dlatego nie powinnam .. Muszę wyjść . Do zobaczenia .. - Pocałowałam go w policzek na pożegnanie i wybiegłam z sali . Powiedziałam Liam'owi , że muszę znaleźć Niall'a i , że za chwilę wrócę . Zbiegłam na dół i zobaczyłam jak wsiada do samochodu i trzaska drzwiami . Pobiegłam szybko do niego i otworzyłam drzwi .
-Niall .. Wybacz ..
-Jesteśmy razem zaledwie 4 godziny , a ty już całujesz innego ?! - Krzyknął .
-To nie moja wina .. Przepraszam ja ..
-Co ty ?! Bawisz się tak każdym ? - Zrobiłam krok do tyłu , a on wysiadł z samochodu .
-Ja.. ja .. Nie ..
-Jasne . Pewnie całujesz każdego ładnego chłopaka i mówisz mu , że go kochasz podczas gdy chodzisz z innym !! - Teraz to mnie uraził .. Zaczęłam płakać i pobiegłam przed siebie w biegu zakładając płaszcz . Był już wieczór , więc pobiegłam do parku gdzie nikogo nie było . Skuliłam się na ławce i płakałam . Siedziałam tam chyba pół godziny . Byłam zmarznięta i zmęczona . Wstałam i pobiegłam do domu . Zastałam tam tylko Zayn'a .
-Co się stało ? Wszyscy cię szukają . - Powiedział .
-I co z tego . Zadzwoń do nich i powiedz , że wróciłam . Idę do siebie . Narka . - Wbiegłam po schodach i zamknęłam pokój , po czym poszłam do łazienki . Przeszukałam wszystkie szafki i wreszcie znalazłam żyletki . Zdjęłam sweter i zrobiłam dwie blizny . Dało mi to ulgę . Przemyłam rany wodą utlenioną i założyłam bandaż , po czym poszłam do pokoju . W domu było bardzo ciepło więc nałożyłam bluzkę z krótkim rękawem , rajstopy we wzorki i do tego krótkie spodenki i trampki . Zeszłam na dół i skierowałam się do kuchni gdzie siedziała reszta . Wzięłam z lodówki sok pomarańczowy i nalałam trochę do szklanki , po czym wzięłam sobie kanapkę i usiadłam na blacie kuchennym .
-Co ci się stało w rękę ? - Zapytał Liam .
-Uderzyłam się . - Odpowiedziałam chłodno .
-Ale przecież nie miałaś tego jak .. - Niall nagle się zaciął , bo nie chciał mówić pewnie , że pomagał mi sie przebrać ..
-Jak co ? - Zapytał Zayn i poruszył znacząco brwiami .
-Zayn uspokój się . - Powiedział Liam .
-No dobra  .
-A tak serio to co się stało ? - Zapytał znów Liam .
-Uderzyłam się .. - Powtórzyłam .
-Cięłaś się ?
-Nie ..
-Mów prawdę ! - Nalegał Liam .
-Tak , cięłam się . Pasuje ci ?!
-Nie .. Nie chce więcej takich rzeczy .. Czemu ?
-Bo osoba , którą kocham i , której ufam odwróciła się ode mnie przez jeden głupi pocałunek i uważa mnie za zdzirę i szmatę !! A wy już dobrze wiecie kto to jest ! - Powiedziałam i machnęłam ręką przy czym stłukłam szklankę .
-No nie za bardzo . - Powiedział Li .
-Aha . To wam pokarzę . - Wtedy wzięłam odłamek szkła i wyryłam w ręce literę "N" .
-Co ty do jasnej cholery robisz ?! - Zapytał Li .
-Nie wiesz o kogo chodzi ? To może wyryć dalsze litery ?! - Powiedziałam z płaczem . Krew lała mi się po ręce i kapała na podłogę . Pobiegłam szybko do siebie i weszłam do łazienki przemyć ranę , i miałam kolejny bandaż . Położyłam się na łóżku i płakałam , wtedy wszedł Niall .
-Przepraszam . Nie chciałem , żeby tak wyszło .. - Podszedł do mnie i usiadł na łóżku obok . Ja tylko wstałam i się do niego przytuliłam .
-To ja przepraszam . Nie powinnam była go całować . Ja już nic do niego nie czuję to po prostu była chwila zapomnienia . - Powiedziałam i spuściłam głowę . Niall podniósł mi ją i mnie pocałował . Później położył się obok i tak zasnęliśmy . Następnego dnia nie poszłam do szkoły tylko leżałam . Niall przynosił mi wszystkie posiłki , Liam zadzwonił do dyrektora i powiedział , że boli mnie głowa .
Sobota i niedziela minęły tak samo tylko , że w sobotę zajęły się mną dziewczyny , bo chłopaki byli w studiu . Następny tydzień zrobiłam sobie wolny i poszłam do szkoły dopiero w czwartek . Z Niall'em układało mi się świetnie i jest on bardzo opiekuńczy . Chyba nie mogłam lepiej trafić .

**Czwartek**
Wstałam rano o 7 i zwlekłam się z łóżka , po czym poszłam wziąć prysznic . Na rękach miałam nadal bandaże . Ubrałam się w to tylko zamiast torebki plecak . Po śniadaniu wskoczyłam w kurtkę i buty, i poszłam na autobus . Lexi przestała mnie dręczyć , więc było ok . Zakolegowałam się z dziewczyną  o imieniu Violetta . Wkroczyłam jednocześnie do grupki kujonów ;p . Miałam również okulary więc i tak mnie tak przezywali , bo dobrze się uczyłam . Na wf'ie nie ćwiczyłam , bo mam te bandaże więc by się pytali co mi się stało . Dzień minął mi świetnie , a wieczorem wychodziłam z moją grupką na pizze więc gdy wróciłam do domu odrobiłam szybko lekcje i zaczęłam przygotowania . Przebrałam się w to , a do tego założyłam czarne trampki , włosy spięłam w koka i zrobiłam lekki make-up . O 18 byłam gotowa i wyszłam na zewnątrz gdzie czekali moi przyjaciele . Po pizzy poszliśmy potańczyć i do domu wróciłam zmęczona , więc od razu poszłam spać ..
___________________________________________________
No to jest dziewiąty ;p wiem , że głupi i w ogóle was zanudzam tym ... Czytacie te notki pod rozdziałami czy nie ? ;p

3 komentarze:

  1. Ja czytam :D A rozdział jak zwykle znakomity *.*
    Czekam na nn :) / Olaa :*

    zapraszam;3 - http://onedirectiontakpoprosze.blogspot.com/
    zapraszam;3 - http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam ! Rozdział drastyczny zwłaszcza to jak wyskrobała pierwszą literę imienia :o
    JA CZYTAM TU WSZYSTKO! *_*

    nowy rozdział : fame-took-her-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. *.*
    Wejdź do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń