środa, 13 lutego 2013

Rozdział 5. : )

Harry wszedł do pokoju , a za nim Niall (tu mnie zdziwiło) z walizkami ..
-Co wy robicie ? - Zapytałam .
-Niall się do ciebie przenosi . Ja już nie zniosę twoich kaprysów . - Powiedział obrażony Harry . Dobrze wiedziałam , że mówi tak tylko po to by Niall był ze mną w pokoju .
-Harry powiedział , że go denerwujesz i przenosi się do Liam'a , a ja będe z tobą jeżeli Ci to ni przeszkadza . - Powiedział Niall .
-Ależ skąd . - Powiedziałam i posłałam mu ciepły uśmiech ..
-Ok , ja idę już do Liam'a , a ty się rozgość . - Powiedział Harry i wyszedł .
-Więc zostaliśmy sami . Co chcesz robić ? - Zapytałam .
-Nie wiem . Ja to bym poszedł spać ..
-No ok . - Powiedziałam i położyliśmy się do łóżka , bo oboje byliśmy już w pidżamach . Cieszyłam się tą chwilą . Niestety następnego dnia rano czekało mnie wielkie rozczarowanie . Gdy tylko zeszliśmy na śniadanie chłopaki oznajmili , że muszą wracać , bo mają mieć jakiś koncert . Popołudniu byliśmy już w drogę powrotną . Pod wieczór byliśmy w domu . Cieszyłam się bo dziewczyny zostały u nas na noc więc zapowiadał się babski wieczór . W domu wzięłam prysznic i ubrałam się w leginsy ciepły sweter i ciepłe skarpetki , po czym udałam się na dół . W połowie schodów usłyszałam rozmowę Lou i El .
**Ich rozmowa**
L-Lou
E-El
E:Nie będę spała pod jednym dachem z narkomanką .
L:Daj spokój . Dobrze wiesz , że już nie bierze . Przecież Ci mówiłem .
E:Trudno ja jadę do domu . Nie zamierzam tutaj zostawać na noc . A Perrie o tym w ogóle wie czy Zayn nie miał odwagi jej powiedzieć ?
L:Nie wiem . Na pewno chcesz jechać ?
E:Tak . I mnie nie zatrzymuj .
L:Ok . Odwiozę cię .
**Koniec rozmowy**

Momentalnie łzy napłynęły mi do oczu . Jak ona mogła tak mówić . Gdy Lou i El wyszli pobiegłam szybko na górę i weszłam do pokoju . Trzasnęłam drzwiami , więc chłopaki musieli pomyśleć , że coś się stało , bo już za chwilę słyszałam szepty pod drzwiami . Później usłyszałam jak odchodzą do siebie , a Niall otwiera drzwi i wchodzi do mnie . Leżałam na łóżku z twarzą w poduszce . Niall podszedł do mnie i pogłaskał mnie po głowie . Usiadłam obok i przytuliłam się do niego mocząc mu jednocześnie koszulkę . Powiedziałam co się stało choć o to nie pytał . Współczuł mi i powiedział , że El jest czasem opryskliwa . Posiedzieliśmy tak chwilę i nawet nie wiem kiedy zasnęłam . Gdy obudziłam się rano leżałam w moim łóżku pod kocem , a Niall obejmował mnie ramieniem i chyba też spał . Podniosłam się i poszłam do łazienki . Obmyłam twarz zimną wodą uczesałam włosy w koka i poszłam się przebrać . Po długich namysłach postanowiłam nałożyć to . Gdy się przebrałam obudziłam Niall'a i poszedł do siebie , a ja zeszłam na dół na śniadanie . Chłopaki siedzieli przy stole jedząc naleśniki . Gdy weszłam do kuchni spojrzeli wszyscy na mnie i się przywitali . Perrie wciąż tu była tylko ciekawe czy wie kim ja jestem ( a właściwie byłam ) . Pierwsze co zrobiłam to zwróciłam się do Zayn'a .
-Powiedziałeś już Perrie ? - Zapytałam
-Ale o czym miał mi mówić . Zayn co zrobiłeś ? - Zapytała Perrie .
-Nic nie zrobił . Powiedziałeś jej ? - Zapytałam jeszcze raz .
-Nie . Nie wiedziałem jak .. - Odpowiedział .
-Ok . Perrie posłuchaj . To co ci teraz powiem to stało się dawno i ja już ... nie jestem taka .
-Czy możesz mi powiedzieć jaśniej ? - Zapytała .
-Tak . Chcę , żebyś wiedziała i zniosę nawet najgorsze wyzwiska . El wczoraj pojechałą bo Lou powiedział jej , że kiedyś brałam . Tak było naprawdę .. Wstydzę się tego , ale musisz wiedzieć z kim spędzasz czas . Byłam narkomanką . Bardzo tego żałuję . - Gdy to mówiłam leciały mi łzy .
-Ohh .. Natalie ... - Perrie podeszła do mnie i mocno mnie przytuliła . I właśnie za to jej dziękuję ..
_____________________________________________________
Głupi taki no , ale musiałam napisać , bo mnie do tego bardzo ciągnie . Ogólnie do pisania . : ) Jak się podoba ? Kiedy chcecie NN ? ;p Mam takie pytanie do was : macie jakieś życzenia ? Np .żebym napisała imagin ?  i z kim ? a może jakieś pytania do bohaterki ? ;p z chęcią odpowiem na wszystko .

3 komentarze:

  1. Świetny *.*
    Czekam nn. : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożejakietojestzajebiściesuper *.* / Olaa :*


    zapraszam;3- http://onedirectiontakpoprosze.blogspot.com/
    zapraszam;3- http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń