czwartek, 14 lutego 2013

Rozdział 6 . : )

Gdy Perrie przestała mnie przytulać Lou zaczął mnie przepraszać za zachowanie El .
-Ona była pod wpływem emocji .. - Powiedział . - Nie chciała nikogo zranić .
-Dobrze , ale zraniła . Mogła by chociaż przeprosić . - Powiedziała Perrie .
-Dajcie spokój ! Rozumiem ją . Sama nie chciałabym przebywać z 'ćpunką' . - Gdy skończyłam mówić usiadłam obok Liam'a przy stole i nalałam sobie soku . Perrie też usiadła i dokończyła jeść swoje naleśniki . Po chwili wszedł przebrany już Niall . Usiadł koło mnie , bo było wolne miejsce i zaczął jeść. Długo mu z tym zeszło , bo strasznie dużo jadł . O 11 wszyscy byli najedzeni , a chłopaki musieli jechać do studia . Zostałam sama z Perrie i pogadałyśmy trochę o niej i o mnie . Opowiedziałam jej moją historię z narkotykami . Wstydziłam się o tym mówić , ale wiedziałam , że mogę jej zaufać . O 12:49 zadzwonił dzwonek do drzwi . Pospiesznie ruszyłam otworzyć i zastanawiałam się kto to , bo chłopaki mieli wrócić dopiero o 16 . Zdziwiło mnie bardzo to kogo tam zobaczyłam . W drzwiach stała El .
-Cześć . Louis'a nie ma . - Powiedziałam .
-Ale ja nie do Lou tylko do ciebie . Chciałam Cię przeprosić . Wiem jak bardzo Cię zraniłam i .. i chciałam to naprawić .
-El . Jest ok . Wejdziesz ? - Zaproponowałam .
-Ok .
-Perrie jest ze mną . - Powiedziałam i poszłyśmy do salonu . Rozmawiałyśmy tak jakoś do 15 , a później dziewczyny musiały jechać . Gdy zamknęłam za nimi drzwi poszłam do siebie na górę i włączyłam laptopa . Weszłam na fb i tt . Poczytałam sobie komentarze pod zdjęciami moimi i chłopaków . Większość ich fanów uważała , że pasuję do Niall'a . Niektórzy pisali komentarze typu : "Po co ona wpier**la się w ich życie... " lub "Kompletnie nie pasuje do Niall'a , ani do żadnego z tych chłopaków ... " . Ktoś napisał , że ja też mam uczucia i te dziewczyny nie powinny mnie obrażać . Szczerze mówiąc to nie obchodziły mnie nigdy hejty . Miałam to głęboko w dupie , chociaż te komentarze trochę mnie zawiodły . Chciałam znów sięgnąć po narkotyk . Wiedziałam , że go nie mam i , że powinnam być na terapii , a tylko siedzę i się wygłupiam . Moje rozmyślania przerwał telefon (na dole był stacjonarny ;p ) . Zeszłam na dół i odebrałam .
-Słucham ? - Powiedziałam .
-Dzień dobry czy zastałem Natalie Payne ? - Zapytał dobrze znany mi głos .
-Oh .. Pan Cooper . Dzień dobry .
-Dzień dobry Natalie . Mówiłem Ci , żebyś mówiła mi po imieniu . - Powiedział .
-Dobrze Jack . Po co dzwonisz ? - Zapytałam .
-Chciałem zapytać co u ciebie .
-Wszystko w porządku a tam co się dzieje ?
-Mam dobre wieści . - Powiedział zadowolony .
-Co się stało ?
-Zamknęli Damiana na 30 lat . Już żaden adwokat go nie wybroni .
-To wspaniale . Dziękuję Ci za pomoc . - Powiedziałam uradowana .
-Nie ma sprawy . Muszę kończyć . Praca wzywa . Do zobaczenia . - Powiedział .
-Mam nadzieję . Paa . - Rozłączyłam się i wróciłam na górę . Wyłączyłam laptopa i rzuciłam się na łóżko . Myślałam o tym jak będzie w nowej szkole . Pewnie będę postrzegana jako ktoś kto cały czas bierze . Z zamyśleń wyrwał mnie dzwonek do drzwi . Pewnie wrócili chłopaki . Zeszłam na dół i im otworzyłam . Powiedziałam im o tym kto dzwonił i co się dowiedziałam . Później zamówiliśmy pizzę i obejrzeliśmy jakiś film . Na kolację były tosty , czyli nic specjalnego . Później poszłam do siebie i położyłam się na łóżku . Dokończyłam rozmyślanie o nowej szkole . To już ostatni rok więc jakoś wytrzymam . Czeka mnie bal maturalny i sama matura . Nie cieszyłam się z tego powodu , bo byłam trochę w tyle z materiałem . O 20 poszłam się wykąpać . Siedziałam w wannie pół godziny . Później ubrałam się w pidżamę i położyłam do łóżka . Nałożyłam słuchawki i włączyłam muzykę . Po jakichś 20 minutach znudziło mi się i poszłam spać ...
___________________________________________________
Wiem , że krótki , ale pisany na szybko . Głupi trochę , ale mnie korciło , żeby napisać . Dziękuję za 2 komentarze . Teraz liczę na więcej . ;p Jak się podoba ? ;) następny może jutro . : )

3 komentarze:

  1. Swietny *.*
    Czekam nn. Szybko dodawaj. : *
    Oraz zapraszam do mnie, na nowy rozdział:
    http://ooooooppppccccc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Jakie to jest suuuuuuuuuuper! *.* / Olaa :*


    zapraszam;3 - http://onedirectiontakpoprosze.blogspot.com/
    zapraszam;3 - http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń