poniedziałek, 11 lutego 2013

Rozdział 4. ;p

Obudziłam się o 9 . Harry jeszcze spał więc poszłam do łazienki się odświeżyć . Wzięłam prysznic , nałożyłam bieliznę i poszłam się ubrać . Oczywiście jak wyszłam z łazienki to Harry już nie spał i sie na mnie gapił .
-Przestań się tak patrzeć . - Powiedziałam szukając ciepłych ubrań .
-Nie moja wina , że masz ładne ciałko . Nie mogę .. - Zaśmiał się .
-Hahaha . Ja i ładne ciałko ? Pojebało cię ? - Uśmiechnęłam się .
-Nie . Wymyśliłem coś .
-To fajnie . Więc co ?
-Pogadam z Liam'em i Niall'em i powiem , że nie chcę mieć z Tobą pokoju bo mnie denerwujesz , lub , że nie mogę z tobą wytrzymać i , że Niall ma się przenieść do ciebie . - Odpowiedział .
-Ok . Ale Liam powie , że on się do mnie przeniesie .
-Nie no co ty ? Powiem mu , że brat z siostrą to nie wypada .
-Mam nadzieję , że się zgodzi . Idę na śniadanie , bo Liam napisał sms'a , że mamy zejść . Lepiej się ubierz .
-Ok . -Odpowiedział , a ja szybko nałożyłam to i zeszłam na dół do restauracji . W restauracji nie było dużo osób . Chłopcy siedzieli przy stole z El i Perrie . Dosiadłam się do nich ze wszystkimi się witając . Harry przyszedł pięć minut po mnie . Zjedliśmy duże śniadanie . Przez cały czas rozmawiałam z dziewczynami o tym co będziemy robić . Najpierw mamy iść na narty , później trochę odpoczynku , łyżwy , obiad , odwiedzić sklepy z pamiątkami , czas wolny , kolacja , czas wolny .. Po śniadaniu poszłam założyć to i poszliśmy na stok . Była niezła zabawa . Wpadłam raz na Niall'a choć nie zrobiłam tego specjalnie , aczkolwiek popchnął mnie Harry . Powyzywałam go trochę i się uspokoił . Jeździliśmy dobre 2 godziny . Około godziny 12 poszliśmy na odpoczynek . Z dziewczynami zamówiłyśmy kakałko , usiadłyśmy na sofie w pokoju El i Lou pod ciepłymi kocami i włączyłyśmy film pt. 'Lol' . Po filmie poszłam do siebie i przebrałam się w to i poszliśmy na łyżwy . I tam był drobny wypadek . Jechałam obok Niall'a i prawie bym upadła to na nieszczęście złapał mnie za rękę i trzymał przez całą jazdę . To takie romantyczne no , ale my nie jesteśmy nawet razem . Na zewnątrz tylko się uśmiechałam , ale w środku wariowałam z radości . Oczywiście nie obyło się bez fanów . Kręcili się tam i tylko chcieli autografy . Widać było , że chłopakom to przeszkadza , bo w końcu są tu , żeby wypocząć , a nie , żeby podpisywać lub robić zdjęcia . Niall był już wyczerpany tym wszystkim , więc gdy podeszła do nas dziewczynka , która miała mniej więcej 6-7 lat krzyknął na nią , aż się rozpłakała . Wtedy Niall ją przeprosił i przytulił . To było urocze . 'Wspaniały materiał na męża' - Pomyślałam . Później zrobiłam im zdjęcie , Niall dał jej autograf i pobiegła zadowolona do swojej mamy .
-Nie wiedziałam , że lubisz dzieci . - Powiedziałam gdy wracaliśmy do hotelu .
-Lubię , aczkolwiek czasem doprowadzają mnie do szału . - Zaśmialiśmy się .
-No wiadomo . Jak to dzieci . Wy też się czasem zachowujecie jak dzieci . - Powiedziałam , a Niall się tylko uśmiechnął . Myślałam , że się obraził , ale nie . Przewrócił mnie w śnieg i zaczął tarzać . W końcu ja znalazłam się na górze i dałam mu buziaka . Tak , dałam buziaka Niall'owi , chociaż miałam tego nie robić . I tak nikt tego nie widział bo byliśmy wciśnięci w zaspę , a poza tym to był tylko buziak w policzek . Później pospiesznie wstałam rzuciłam do reszty 'Żyję ' i podałam rękę Niall'owi . W drodze do domu śmialiśmy się w najlepsze , bo chłopaki mówili jak to 'dziwnie' wyglądało . W końcu powiedziałam do Zayn'a (Bo to on miał najwięcej do powiedzenia o tym zajściu ) :
-Masz aż tak słabe życie seksualne , że musisz gadać o moim ? - Wtedy to dopiero była beka . Chłopaki zaczęli się tak śmiać , że ludzie patrzyli na nich jak na debili . Perrie też się z tego śmiała chodź to dotyczyło jej chłopaka . Gdy doszliśmy na miejsce poszłam się przebrać w suche ubrania i zeszłam na obiad  . Odpuściliśmy sobie chodzenie po sklepach i zostaliśmy w hotelu . Zdziwiło mnie to co zrobił Harry....
______________________________________________________
Hejjj . Co tam u was ? Kto ma ferie ? Podoba się ? Następny rozdział chyba jutro . Postaram się dzisiaj , bo mam super pomysł i chcę go wykorzystać , ale jeszcze nie wiem . : )

3 komentarze:

  1. Muszę ci się przyznać, że wchodziłam na tego bloga, gdy napisałaś u mnie pierwszy komentarz z linkiem, ale mądra ja nie chcący zamknęłam tą kartę i nie mogłam znaleźć w historii -,-
    Tylko sie modliłam, zebyś zostawiła w swoim komentarzu linka :D
    A tak wgl to super historia i teraz już będę czytać regularnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo! Suuuper! Na prawdę coraz lepiej Ci to idzie :) Mam feriee a ty? :D / Olaa :*
    + Chcę Cię powiadomić iż mam 2 blogi, pierwszy to ten Niall Horan, moim życiem (http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/) a drugi- One Direction? Tak poproszę ;_; (http://onedirectiontakpoprosze.blogspot.com/) zachęcam do czytania :)

    OdpowiedzUsuń