poniedziałek, 18 marca 2013

Rozdział 16 część 1 : )

*18 marzec*

Obudziłam się po 6 i nie wiedziałam co zrobić, więc poszłam wziąć prysznic. Gdy już skończyłam było akurat przed 7. Poszłam się ubrać, ale nie wiedziałam co założyć, a że było bardzo gorąco nałożyłam to, włosy spięłam w kucyka, zrobiłam lekki make-up i zabierając po drodze plecak poszłam na dół. Chłopaki teraz częściej mają próby i siedzę często sama w domu do wieczora, ale mam co robić, więc już się tak nie boję. Oczywiście chłopaki już czekali na mnie ze śniadaniem. Pochłonęłam grzankę z jogurtem (trochę nietypowe połączenie), nałożyłam jeszcze cienką koszulę i wyszłam z domu. Oczywiście najpierw się pożegnałam z Niall'em, bo to mój chłopak, więc tak bez słowa nie wychodzę. Chciał mnie zawieść do szkoły,ale jest tak ciepło, że musiałam mu odmówić. Tym razem szłam do szkoły sama. W ciągu 2 tygodni prawie wszystko się zmieniło. Została przy mnie tylko Olivka i Max, bo tylko oni akceptowali Niall'a. Reszta się ode mnie odwróciła, choć to do nich niepodobne. Dziś poniedziałek i o dziwo łatwo wstałam, więc chyba zapowiadał się dobry dzień. Idę dziś sama, ponieważ Olivka poszła się przebadać, a Max no wiadomo, że musiał iść z nią. Olivia nie chciała, bo poco miała go ciągnąć ze sobą do ginekologa.. W ogóle nie wiem poco to wszystko, przecież ona nie jest w ciąży i nic ją nie boli. Chyba, że coś ukrywa. No, ale koniec o nich. Gdy doszłam do szkoły, zobaczyłam, że prawie wszyscy siedzą na zewnątrz. Zmieniło się coś jeszcze. Chodzę od tygodnia na treningi siatkówki i już w czwartek jedziemy na zawody. Olivia się wkurzyła, że to po południu, ponieważ kółko teatralne wystawia sztukę, akurat w ten sam dzień i o tej samej godzinie. Musiałam ją ubłagać by się nie gniewała i powiedziałam, że pójdę z nią do centrum. Akurat jak weszłam do szkoły zadzwonił dzwonek na lekcję i wszyscy zaczęli się pchać do klas. Pierwszą miałam matematykę z czego się nie cieszyłam, bo przez ostatnie treningi trochę zaniedbałam naukę, a na każdej lekcji robi nam kartkówki.. Na dodatek jest nowy nauczyciel. Przyszedł jakiś młody i Lexi cały czas do niego zarywa. Podobno to praktykant, ale ma zostać na parę lat. Ma 26 lat, ale dziewczyny lepią się do niego jak muchy do gó*na. Usiadłam do ławki, bo nie chciało mi się na nie patrzeć i się zamyśliłam. Jakoś pod koniec lekcji ktoś zaczął mnie szturchać w plecy.
-Co? - Zapytałam.
-Do odpowiedzi cię wziął. - Powiedziała dziewczyna, która siedziała za mną.
-Co ? A ok .. - Podniosłam się z krzesła i powlokłam do biurka nauczyciela.
-Co taka zamyślona siedzisz? Może nam powiesz ? - Powiedział Jacob( bo tak miał na imię).
-Na pewno nie o panu tak jak inne. Tak w ogóle to uczniowie mogą mieć sekrety. - Powiedziałam.
-Taa. A twoim jest brat pedał ? - Zawołał jakiś football'ista z tyłu.
-Ile razy mam ci powtarzać, że on nie jest pedałem?! Myślisz, że to miło jak ktoś tak na ciebie mówi ? Nie było by ci przykro ? Już raz dostałeś, chcesz znowu? - Podeszłam do niego i chciałam go uderzyć, ale nauczyciel mnie powstrzymał. Wtedy zadzwonił dzwonek i musieliśmy wyjść z klasy. Gdy mijał mnie w przejściu znów nazwał 1D pedałami i pobiegłam za nim. Gdy go dorwałam, przewróciłam na podłogę i zaczęłam bić. Poleciała mu krew z buzi i miał podbite oko. Później oczywiście on mnie uderzył. Najpierw rozciął mi wargę, a później też podbił oko. Trafiliśmy do pielęgniarki i musieliśmy tam siedzieć godzinę. Przyszedł jeszcze dyrektor i coś tam mamrotał o tym wszystkim. Dowiedziałam się, że jeszcze raz i nie zagram w zawodach. Wtedy się przestraszyłam i musiałam go przeprosić. Na szczęście on zrobił to pierwszy i było po sprawie. Do szkoły przyjechał po mnie Li, który też był zdenerwowany, bo wyrwałam go z pracy i zmartwił się strasznie gdy dostał telefon od dyra. W domu Li ze mną pogadał i mu opowiedziałam całe zajście. Później.....
__________________________________________________
Jest rozdział 16. Będzie druga część, ale najpierw 5 komentarzy poproszę : ) Jak myślicie co będzie dalej działo się w szkole i czy trener Natalie wyrzuci ją z reprezentacji szkoły?  Macie jakieś pytania do bohaterki? A może chcecie, bym napisała dla którejś Imagina ? : ) Komentarze mile widziane :)

5 komentarzy:

  1. Fajny.:)
    Zapraszam do mnie. I komentarz mile widziany.:)
    http://ooooooppppccccc.blogspot.com/

    Może dodam dzisiaj rozdział.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Dzięki za podpowiedź z tymi stronami ;p tylko chodzi o to, że nie pokazują mi się one na blogu ;/

      Usuń
  2. Dla mnie imagina z Niallem! *.*
    ROZDZIAŁ BOOOOOOOSKI! *.*


    zapraszam;3 - http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra rozdział !! znowu... :D
    Przepraszam, że nie skomentowałam wcześniej, ale nie miałam wolnej chwili, żeby odwiedzić blogi :P
    Czekam na NN :*

    OdpowiedzUsuń