sobota, 25 maja 2013

Rozdział 31.  Oświadczyny ♥

Gdy zjedliśmy obiad Niall wstał od stołu i uklęknął przede mną. Bardzo mnie to zdziwiło. Wszyscy się patrzyli, a on wyjął czerwone pudełeczko z kieszeni i powiedział.
-Natalie, will you marry me? - Po tych słowach wstałam.
-Of course. - Odpowiedziałam, a on nałożył mi pierścionek na palec, po czym mnie pocałował. Wszyscy zaczęli bić brawa. Później zaczęły się gratulacje i takie tam. To był kolejny dzień w którym byłam tak szczęśliwa. Po dwóch godzinach byliśmy już w domu. Jak się okazało nasi rodzice nie mogli znaleźć hotelu i musieli przespać się u nas. Dobrze, że mieliśmy jeszcze dodatkowe pokoje gościnne. Oczywiście dom był wysprzątany na błysk, bo i tak by do nas przyszli. Gdy tylko weszliśmy do domu, zdjęłam buty, bo bardzo bolały mnie nogi. Bella spała, więc zaniosłam ją na górę, a sama przebrałam się w to. Postanowiłam, że Bellę również przebiorę, bo nie będzie spała w sukience. Gdy była przebrana w piżamkę, włożyłam ją ponownie do łóżeczka i nakryłam kołderką, po czym zeszłam na dół. Zrobiłam gościom kawę i przyniosłam ciasto, po czym dosiadłam się do nich i zaczęliśmy rozmawiać. Później przyszykowałam z Niall'em kolację i zjedliśmy wszyscy, a na koniec poszłam nakarmić Bellę. Gdy znów usnęła, poszłam wziąć prysznic, a później w piżamie położyłam się do łóżka. Po pięciu minutach przyszedł do mnie Niall.
-Mogę spać z moją narzeczoną ? - Zapytał z uśmiechem.
-Oczywiście. - Powiedziałam, a on położył się koło mnie i nakrył kołdrą.
-Kocham się. - Powiedział i dał mi buziaka w czoło.
-Ja ciebie też. Rodzice już usnęli ?
-Niee. Film oglądają wszyscy. No to znaczy twoi rodzice i moja mama.
-A Greg?
-Śpi.
-Okey. Jestem wykończona. - Westchnęłam.
-Ja też. Tyle tego dzisiaj było ...
-Ale było warto. - Powiedziałam i uniosłam do góry rękę, na której miałam pierścionek. Gdy ją opuściłam Niall usiadł i pochylił się się nade mną, by mnie pocałować. Odwzajemniałam wszystkie pocałunki. W pewnej chwili ktoś wszedł do pokoju. To była mama Niall'a.
- Przepraszam. - Powiedziała, a my się od siebie oderwaliśmy.
-Co chcesz mamo ? - Zapytał Niall z uśmiechem.
-Chciałam.. A już nic. Może wezmę Bellę do siebie to będziecie mieli spokój ? - Zapytała.
-Jeśli to dla pani nie problem. - Powiedziałam.
-Oj.. Mów mi mamo. - Powiedziała z uśmiechem.
-Dobrze. - Powiedziałam z uśmiechem. - To niech pani ją weźmie. Ale jak będzie się coś działo to proszę przyjść. - Powiedziałam, po czym podałam małą pani Horan. Ona wyszła, a ja wróciłam do Niall'a, i znów się całowaliśmy.


**Następnego dnia**
Obudziłam się dopiero o 11. Moich rodziców już nie było tylko był Greg i pani Horan. Niestety po śniadaniu mieli już samolot, więc o 12 już ich nie było. Gdy wróciliśmy do domu wykąpałam Bellę i ubrałam w czyste ubrania. Postanowiłam ją wziął na spacer, bo słońce świeci i jest bardzo ciepło. Z resztą jest wiosna, więc się nie dziwię. Sama ubrałam zestaw, po czym wyszłam z Bellą (była w wózku) i Niell'em. Poszliśmy do parku, gdzie trochę pochodziliśmy , a potem poszliśmy na lody. Oczywiście Bella nie jadła, bo jest za mała i usnęła na dodatek. Gdy wróciliśmy do domu to się obudziła, więc ją nakarmiłam i zaczęłam się z nią bawić. Dani później do nas dołączyła, bo chłopaki poszli na próbę. Po obiedzie Bella znów usnęła, a ja włączyłam laptopa i weszłam na tt i fb oraz na stronki plotkarskie. Oczywiście już ktoś nam zrobił dzisiaj zdjęcie jak byliśmy w parku.. Wkurza mnie to, bo mam zero prywatności.. Oczywiście fanki życzą szczęścia i takie tam, ale mnie już to wkurza.. Jest też dużo hejterów, którzy nie są za mili. Nic ciekawego się nie działo, więc wyłączyłam laptopa i....

_____________________________________________________
Jest kolejny xD Nie wiem jak mi się udało napisać już tyle rozdziałów xD Cieszę się, że komentujecie ; ) Oczywiście jakiś anonimek zgadł co ja planowałam, ale spoko xD i tak byście się dowiedzieli xD Następny rozdział być może w czwartek ; ) to zależy od waszych kom ; )

7 komentarzy:

  1. Za krótki ...x( Ale jak zwykle genialny i wciagający xD Już nie moge doczekać się następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! :D
    Z każdym rozdziałem robi się co raz ciekawiej ^^
    Czekam na NN i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) mam nadzieję, że się będzie podobało zakończenie tego bloga, ponieważ to nastąpi może z 35 lub 40 rozdziałem. ;) Planuję założyć nowego, bo mam już pomysł i myślę, że z chęcią będziesz czytać ;)

      Usuń
  3. Kocham cię i to twoje opowiadanie :* Nie mogę się doczekać nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny *.* Nie mg się doczekać nn <3 Pisz szybciutko <3

    A ja zapraszam do mnie:
    http://opowiadanieoonedirectionnn.blogspot.com/
    http://myownworld-opowiadanieoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkiii ;/// za krótki, ale bardzo ciekawy <3 Świetne tło "will you marry me?" :D Czekam na next, mam nadzieję że pojawi się jak najszybciej <3 Życzę dużo weny

    http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jak ty świetnie piszesz.
    Czekam na dalsze rozdziały.
    Proszę napisz jak najszybciej.
    Nie nie mogę się już doczekać.
    (:

    OdpowiedzUsuń