sobota, 18 maja 2013

Rozdział 30. 

Gdy już była najedzona to zacząłem się z nią bawić. Szczerze mówiąc to nie wiem jak opiekować się dzieckiem, bo skąd mam to wiedzieć ? Chłopaki oczywiście siedzieli w swoich pokojach, więc miałem cały salon do zabawy z małą. Ona jest taka śliczna, jak Natalie, ale po mnie ma oczka. Po zabawie uśpiłem ją i położyłem do łóżeczka, a sam usiadłem by odpocząć. Nie dziwię się, że Natalie jest taka zmęczona. Opieka nad takim dzieckiem to faktycznie jest ciężka, ale trzeba się wywiązywać z obowiązków. Po chwili bezmyślnego siedzenia postanowiłem się położyć. Poszedłem, więc do siebie i usnąłem. 

**Natalie**
Gdy się obudziłam Bella spała. Niall dobrze się spisał, pomyślałam i wstałam z łóżka. Poprawiłam sobie włosy i zeszłam na dół. Lou i Hazza siedzieli w salonie i coś oglądali, Zayn stał przed lustrem i układał włosy, bo 'gdzieś wychodzi', a Liam z Danielle podobno poszli do kina. Brakowało tylko Niall'a, który śpi. Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie kanapki z nutellą, po czym zjadłam je popijając sokiem pomarańczowym. Gdy zjadłam włożyłam talerz i szklankę do zmywarki, po czym zrobiłam sobie kawę. Zegar wskazywał już 15 co oznaczało, że spałam 2 godziny. Po wypiciu kawy dołączyłam do chłopaków i obejrzeliśmy mega śmieszny film. Dobrze, że od naszych śmiechów Bella się nie obudziła. Gdy tylko skończyliśmy poszłam do pokoju i nakarmiłam Bellę. 

**Dwa tygodnie później, Chrzest Belli**
Mój mały aniołek tak ślicznie dzisiaj wygląda.

















Właśnie szykujemy się na chrzest. Mamy za dwie godziny być w kościele, a ja jeszcze nie wiem w co się ubrać. Dobrze, że Per mi pomogła. Wybrałyśmy zestaw, po czym szybko się ubrałam, a Per zrobiła mi makijaż i fryzurę. Za to Eleanor pomogła Dani.
Każdy był nią zachwycony. Mama Niall'a i jego brat Greg też przyjechali oraz moi rodzice. Byli nasi dziadkowie i inni krewni. W kościele byliśmy bardzo krótko, bo niecałą godzinkę, a później pojechaliśmy do restauracji. Gdy zjedliśmy obiad Niall wstał od stołu i ....
_______________________________________________
To potrzymam was w niepewności xD 
1. Co zrobi Niall ? 
2. Czy wam się podoba ?
3. Kiedy chcecie następny rozdział ? 
4.Jeśli chcecie co wiedzieć to możecie zadawać pytania bohaterom i mi w specjalnej zakładce ;] 

Wiem, że jest bardzo krótki, ale innego nie mogłam wymyślić, bo mnie mama do sprzątania gania xD 

4 komentarze:

  1. 1. Mu wszystko może strzelić do głowy. Jest nieprzewidywalny więc nie wiem.
    2. Tak, tak, tak. Kocham *-*
    3. Szybko :P
    Powodzenia ze sprzątaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny.! <33 Dawaj szybko nn <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że się oświadczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu tak uważasz ? ; ) a jeszcze jedno pytanie.. Znamy się, bo jednej osobie powiedziałam co on zrobi.. tylko jednej xD

      Usuń