środa, 17 lipca 2013

The Versatile Blogger Award.

The Versatile Blogger Award

W skrócie o nagrodzie "The Versatile Blogger Award:
Nominowany powinien: 
1.Podziękować nominującemu blogowi.
2.Pokazać nagrodę na swoim profilu.
3.Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.Nominować 10 blogów które twoim zdaniem na to zasługują. 
5.Poinformować o tym fakcie autorów. 

Zostałam nominowana przez Natalię Tomlinson z bloga :
Dziękuję Ci kochana ; )) ;*

7 faktów o mnie :
1.Kocham siatkówkę ; )
2.Wolę Tymbarka od Frugo xD
3.Mam kolegę, którego numer domu to 69 xD
4.Kocham pisać i chciałabym zostać pisarką lub dziennikarką, ale ostatnio mnie naszło na detektywa xD
5.Kocham One Direction < 33 
6.Wkurza mnie to gdy moje przyjaciółki mają przede mną sekrety. 
7.Jestem singlem ; D (niepotrzebna informacja, ale spoko xDD )

Blogi, które nominuję :
Tylko tyle czytam ; )) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz