środa, 12 czerwca 2013

Rozdział 33

Po naszej rozmowie zaniosłam Bellę na górę, bo była bardzo śpiąca. Sama później też się położyłam i po chwili usnęłam...


**Oczami Niall'a**
Ostatnio Natalie była jedynym powodem dla, którego wracałem do domu. Ogólnie to mógłbym spać nawet w studiu, bo teraz mamy dużo prób, a w ogóle po cholerę one są. Oczywiście gdy tylko wróciliśmy do domu dowiedziałem się, że jak Natalie usnęła po 14 to później nie zeszłą nawet na obiad, bo była bardzo wykończona. Dlatego też poprosiła dziewczyny by zaopiekowały się Bellą na czas jej snu. Dziewczyny chciały pobawić się jeszcze z małą, więc sam poszedłem na górę do Natalie. Wszedłem po cichu do pokoju, ale ona już nie spała.
-Hej. - Powiedziałem, po czym podszedłem do niej i dałem jej buziaka. O dziwo nie chciała skończyć na jednym pocałunku lecz zaczęliśmy się całować dłużej....

**Oczami Natalie**
Gdy Niall dał mi buziaka postanowiłam, że to wykorzystam i po chwili całowaliśmy się dłużej. Na początku były to delikatne pocałunki lecz stawały się coraz to bardziej namiętne. Niall położył się na łóżku, a ja na nim i kontynuowaliśmy pocałunek. Już chciał zdjąć mi bluzkę gdy do pokoju weszła Dani.
-Oo.. Przepraszam. - Powiedziała szybko.
-Nic się nie stało. - Odpowiedziałam i wstałam z łóżka, a Niall usiadł.
-Przyniosłam Bellę, bo zasnęła...
-Och. Dzięki. - Powiedziałam z uśmiechem, po czym wzięłam ją do siebie na ręce i położyłam w łóżeczku.
-Jeszcze raz przepraszam, że wam przeszkodziłam. - Powiedziała z żalem w głosie.
-Nic się nie stało.. Co prawda nie mamy zbyt wiele czasu dla siebie, ale niedługo kończą nam się te próby i mamy dwa tygodnie wolnego, a później trasa. - Powiedział Niall.
-To ja już wyjdę. - Powiedziała, po czym wyszła z pokoju i zamknęła drzwi.
-No to mamy czas dla siebie. - Powiedziałam i przekręciłam drzwi na klucz, po czym rzuciłam się na Niall'a. Znów zaczęliśmy się całować lecz po chwili Niall przestał.
-Co jest ? - Zapytałam.
-Jestem zmęczony.. - Powiedział, a ja dałam mu spokój.
Tak było przez kilka dni. Wiecznie był zmęczony.. Dopóki nie skończyły im się próby.

Pewnego dnia przy obiedzie dowiedzieliśmy się bardzo ciekawej rzeczy. Dla nas to była wielka niespodzianka.
-Musimy wam coś powiedzieć. - Zaczęła Dani gdy siedzieliśmy przy stole. - Macie teraz dwa tygodnie wolnego i wyjeżdżacie we dwójkę nad morze. I nie ma sprzeciwu, bo postaraliśmy się o bardzo ciche miejsce. - Dokończyła.
-Nie wiem jak wam dziękować, ale Bella.. ona jest za mała. .. - Powiedziałam.
-Ale kto mówi, że ona jedzie z wami ? Ja nie mam co robić całymi dniami to ja się nią zajmę.. Poza tym Harry jest dobrym wujkiem.. - Powiedziała.
-Dziękuję.. Ale kiedy wyjeżdżamy?
-Za dwa dni. - Powiedziała, a ja ich wszystkich przytuliłam, po czym poszliśmy się spakować.


______________________________________________________
I jest kolejny.. Ach.. Ten blog zostanie zawieszony.. Przykro mi, ale chcę teraz się skupić na moim najnowszym blogu : http://cause-you-were-mine-for-the-summer.blogspot.com/ serdecznie zapraszam wszystkich czytelników tego bloga na mój nowy. Jest już tam 7 rozdziałów, a teraz jest dodana notka specjalna, pod którą możecie napisać swoje JEDNO życzenie.. obojętnie co, ale nie typu 'załatw mi bilet na koncert 1D' xD no to tyle.. ten blog może znów ruszyć w połowie wakacji, ale nie obiecuję ; ) jak już ogarnę wszystkie sprawy związane z dwoma innymi blogami to powrócę do tego  ; ) mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe ; ) cieszę się, że zawsze mogłam liczyć na wasze wsparcie, ale teraz zmykajcie na nowego bloga xD to może w sierpniu znów ruszy ten blog ; ) teraz jakoś nie mam weny na tego bloga.. ehh ; ( no trudno ; ) zapraszam też na drugi blog : horan-and-smith.blogspot.com prowadzi go moja przyjaciółka, bo ja sobie nie radziłam i mi pomaga ; ) dziękuję, że byłyście ze mną ; ) to mnie rozwala xD kocham go i Was wszystkie ; * < 33

4 komentarze:

  1. Hahaha czytam nowego twojego bloga XD Świetny *-* Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział :D Jak tylko będę miała czas to zajrzę na nowego :*

    Zapraszam do mnie, rozdział się pojawił w koncu:
    http://opowiadanieoonedirectionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super!pisz dalej i poczytaj moj blog, bo juz wrocilam http://mojahistoriaonedrection.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie, bo strasznie dłuuugo czekałam na nowy rozdział i myślałam, że już nie będzie, ale z nadzieją codziennie wchodziłam i sprawdzałam xD

      Usuń